آیا همه قرص های تاخیری در درمان انزال زودرس موثر است؟

معضل جنسی
ویاگرا، وادنافیل و تادالافیل داروهایی هستند که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شوند. این داروها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان زود انزالی تایید نشده اند. گرچه این داروها انزال را به تاخیر نمی اندازند ولی به فرد کمک می کنند تا بعد از انزال زودرس در فاصله یک ربع تا نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ را داشته باشند و در بار دوم انزال با تاخیر بیشتری انجام می شود. در واقع به نعوظ دوباره بعد از انزال کمک می کند. در این شرایط شاید شریک جنسی رضایت بیشتری داشته باشد.

قرص تاخیری گیاهی کیمیاگر
کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر یک محصول گیاهی است که براساس طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی در درمان انزال زودرس می توان بهره گرفت.

عوارض جانبی: یبوست، دل درد، انقباضات شکمی

قرص تاخیری گیاهی آفرودیت
قرص آفرودیت از گیاهان خشک میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران، دارچین تهیه می شود. در درمان ناتوانی های جنسی، افزایش تمایلات جنسی و درمان زودانزالی استفاده می شود.

موارد منع مصرف: مصرف دارو در بیماران با مشکلات قلبی، بیماران مبتلا به کمبود فشار خون و بیمارانی که به اسانس های گیاهی حساسیت دارند باید با احتیاط انجام شود.

درمان زودانزالی با استفاده از داروهای موضعی

کرم‌ها و داروهای بی‌حس کننده یکی از کم خطرترین داروهایی هستند که برای درمان اختلالات جنسی استفاده می شود. این کرم های موضعی باعث کاهش حساسیت و تحریک پذیری آلت می شوند که نتیجتا به تاخیر در انزال کمک می کنند. این داروها عوارض جانبی کمی به دنبال دارند از جمله این داروها می توان به لیدوکائین و پریلوکائین اشاره کرد.

که به صورت اسپری یا کرم می باشد. این دارو ها با بی حس کردن ناحیه تحریک پذیر در آلت، از زود انزالی جلوگیری می کند و ممکن است از لذت جنسی کم کند. در واقع اثر درمانی خود را با تحریک کردن عصب ها یا روان ایفا نمی کند.

درمان زود انزالی با سیر

عرق سیر و یا خود سیر خام یک مورد بسیار عالی در درمان زود انزالی در مردان می باشد چرا که سیر بسیار گرم هست و در مدت زمان لازم (نه خیلی سریع) باعث می شود انزال را به تاخیر بیندازد.

ورزش چگونه می‌تواند باعث درمان زود انزالی مردان شود؟

عضلات تحتانی شکم که در قفسه لگن قرار گرفته‌اند، نقش مهمی در عمل رابطه جنسی ایفا می‌کنند. بنابراین طبیعی است که یک فرد با تقویت عملکرد این عضلات کوچک بتواند از انزال زودرس پیشگیری کرده و از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرد.

درمان زود انزالی با ورزش بسیار موثر

زود انزالی

طبق مطالعات انجمن ارولوژی اروپا، بر روی ۴۰ مرد که دارای مشکل زودانزالی بلند مدت در طول زندگی خود بودند آزمایش جالبی صورت گرفت؛ این افراد در یک دوره ۱۲ هفته‌ای، حرکات ورزشی متمرکز بر عضلات تحتانی شکم را انجام دادند. سن این مرد‌ها بین ۱۹ تا ۴۶ سال بود. هر فرد موظف بود تمرینات خود را ۳ بار در هفته به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهد. بعد از اتمام این دوره، ۸۲ درصد افراد توانایی انجام رابطه جنسی بدون زودانزالی را پیدا کردند.

عملکرد آن‌ها ۶ ماه پس از اتمام آزمایش نیز زیر نظر گرفته شد و نتیجه تغییر چندانی نداشت؛ بنابراین تقویت ماهیچه‌های بالا برنده مقعد که خود از عضلات شرمگاهی دنبالچه ‌ای، شرمگاهی راست روده‌ای و تهی‌ گاهی دنبالچه‌ای تشکیل شده است، در درمان زود انزالی مردان تاثیر زیادی دارد. در این میان تمرکز بر عضله PC این ماهیچه‌ها مشکل انزال زودرس و نعوظ را همزمان حل می‌کند.

منابع : دکتر سلام ، ستاره ، نمناک ، ستاره ، دکتر سلام ، زوم لایف ، هنر زندگی ، نمناک ، گهر ، ستاره ، رازمگ